2017. október 25., szerda

Influenza oltás mellékhatásai: súlyos rosszullét, influenza? (empirikus esetek)


Minden ősszel jön az új influenzajárvány, és minden ősszel jön az új influenza elleni oltás is.
Ön kinek a pártján áll az influenza elleni küzdelemben? - teszi fel a kérdést az egyik oltóanyaggyár honapja.

Az ilyen "hanemoltatunkmindmeghalunkneméljüktúl" rémületet sugalló kérdések ellenére nagyon meglepő módon, de egyre kevesebben kérik az ingyenes influenza elleni oltást:
Link: http://hvg.hu/itthon/20170327_egyre_kevesebben_kerik_az_ingyenes_influenza_elleni_vedooltast
PDF: https://drive.google.com/open?id=1DwtwN6IRLeDI9-lj05-SA0gPvvXCPYxV

Hát ez hogyan lehetséges egy ilyen kivételes lehetőségnél? Sok a maradi ember, akik nem hisznek a tudományos védőoltásokban, ellenben betegségpártiak?

Néhány, a Facebookról gyűjtött influenza oltás utáni tapasztalat, megtörtént eset, amikor influenza oltás után nem egészen az történt, amire számítottak... Természetesen mindegyik csak hallucináció!

Influenza oltás mellékhatásai: súlyos rosszullét, influenza?


Influenza oltás mellékhatásai: súlyos
rosszullét, influenza?
(freeimages / migraine-1437913)
  • Kezdetben meg beoltattam magam. Azutan jott egy ev amikor beoltottak es megis elobb influenzas lettem, majd atment tudogyulladasba! Azota nem kerem! Nem indokolom, de nem is firtatjak.
  • Nagyon beteg lettem, a munkahelyemre sem tudtam bejarni! Soha! Azt sem tudjuk mi a feancot tartalmaz!!
  • Egyszer oltattam be magam, utána nagyon beteg lettem! Nem kell soha többé, még ha ingyen adják, akkor sem !!!
  • Egyszer oltottak influenza ellen , kötelező volt a munkahelyen , nagyon beteg voltam utána , azóta nem oltatom magam!
  • Egyetlen egyszer oltottak be ellene,mert a munkahelyemen kötelező volt. Olyan beteg lettem,mint még soha. Hónapokon keresztül,elhúzódóan. Nem előzte meg semmiféle vizsgálat az oltóanyag beadását,holott az előzetes vizsgálat kötelező lenne. A következő évben azt mondtam,hogy inkább kilépek ,mint mégegyszer ilyen beteg legyek. Érdekes,nem kellett kilépnem,nem is kaptam oltást. Sőt,volt ez a H1N1 honkongi féle oltás,azt is kötelezőként emlegették,de nem fogadtam el azt sem.
  • Anyukám egyszer beoltatta magát és nem sokra rá, nagyon beteg lett.
  • Én egyszer oltattam be magamat azt hittem, hogy nem érem meg a holnapot olyan beteg lettem pár napon belül.. Előtte se azóta nem voltam olyan beteg mint akkor.
  • Egy volt munkatársunk mindig be oltetta magát - Isten nyugosztalja - tüdő megbetegedés vitte el.
  • Egyszer volt de többet soha mert olyan beteg lettem ,hogy azt hittem meghalok,három hónapig voltam beteg tőle!
  • Édesanyámnak és nekem is beadta a háziorvos, mert szerinte nekünk védelmet ad,de nagyon rosszul voltunk tőle. Többet nem engedtem, se Édesanyámnak, se nekem, az egyszer elég volt!
  • Soha. Egyik angliai ismerősöm 70 évesen egészségesen beoltatta magát. Másnap kézremegés, rosszullét,6 hónap múlva halott. Inkább iszok citromos teát.
  • Nem oltatom be magam egyszer történt és olyan beteg lettem mint még soha,
  • Korházban dolgoztam rábeszéltek benunket a magunk és a betegek érdekében 1hónapig voltam beteg soha többé nemengedem beadni.
  • Középiskolás korában a lányomnak beírtam, hogy nem kérjük az influenza elleni oltást és mégegy gyereknek volt így. Csak ők ketten nem lettek betegek az osztályban, a többiek mind betegek lettek. Egy osztálytársa arcidegzsábát kapott, közvetlenül az oltás után 18 évesen.
  • Anyukámra egyszer rábeszélte a háziorvosa és életében először influenzás lett.
  • Rokonságunkban 3-ból 2 idős embernek baja lett influenza oltás után... Egyik 3 hónapig beteg volt, ebből 3 hétig a konyhába se tudott kimenni. De nem tanult belőle, azóta is minden évben beoltatja magát, és rozogán működik; amikor felhívom, már azzal kezdem, hogy ugye most is sz.rul, de büszkén, ugye? Egy másik idős embernek fullasztó köhögésen van azóta. Ő azóta nem kért méregszurit, speciális kezelést kap, hogy elmúljon ez a köhögés (mert a konvencionális orvoslás ebben tehetetlen, jó sok pénz ráköltése után is), alakul.
  • Tobb betegunk ettôl.halt meg!! Vigyázzatok szô Sem lehet rôla, nagyon nem.mese.
  • Influenza oltás veszélyei:
    csak egy kis szuri?
    (freeimages /
    nurse-giving-a-shot-1441006)
  • Stb. még nagyon sok hasonlót lehet olvasni, hallani.


Vajon mindenki a fejére esett és téved, mindenki félrebeszél? Vajon véletlen egybeesés, hogy ennyien, és még jóval többen ilyen tapasztalatokról számolnak be? Mindenki teljesen véletlenül, de valamilyen teljesen más veszélyes mikroorganizmustól betegedett meg, mint ami az oltásban van?


Kockázatokról és mellékhatásokról legalább kérje el és OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, kérdezze meg kezelőorvosát, patikusát; valamint olyan embereket is, akik oltás után néhány napon, hónapon, éven belül, "tudományos véletlen egybeeséssel" autoimmun betegségbe estek. (Mert ugye léteznek olyan betegségek is, amelyek nem 2 nap alatt alakulnak ki...)


Köszönjük, hogy Te is teljes körűen szólsz hozzá ezen bloghoz, hogy eszement észrevételeket teszel. A túlzottan nem egyoldalúan tájékoztató, okosan trollkodó hozzászólásokat nem engedjük be a blogra, töröljük!

Köszönjük a megértésedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése