2018. augusztus 15., szerda

Vegyszercsökkentett (mentes) gyerek + növekedési ugrás + DTaP oltás + acetaminophen + ibuprofen = (bölcső)halál?

Bölcsőhalál oltás következtében, el nem ismert mellékhatásként, szövődményként?


Angolból fordítva, angol nyelvű verzió lejjebb található, fordították a Kötelező Helyett Választható Mozgalom szimpatizánsai.

Nick Catone (egykori UFC ketrecharcos) kisfia meghalt a DTaP oltástól


Nicholas - bölcsőhalál
oltás következtében?
(forrás:
stopmandatoryvaccination.com)
2017. május 11-én, csütörtökön a ketrecharcos Nick Catone betette a gyerekágyába az egészséges, gyönyörű kisfiát, Nicholast, a kisfiú elköszönt tőle: "Jó éjt, apa." Reggel Marjorie Catone ment, hogy felébressze a babát. És abban a pillanatban minden összetört. A húszhónapos Nicholas elment. Marjorie azt mondja: A férjem és én szuper egészségesek vagyunk. Mindketten sportolunk: Nick egy visszavonult profi atléta, és a tulajdonosai vagyunk egy sikeres edzőteremnek, és másoknak segítünk, hogy hogyan maradjanak egészségesek és fittek. 11 évig voltam ápolónő és egy szív- és érrendszeri intenzív ellátó osztályon dolgoztam. 2013-ban megszületett az első gyermekünk, Madeline, aki most három és fél éves, aki gyönyörű és szépen fejlődik. Újra várandós lettem az első születésnapja körül a fiunkkal, Nicholassal, aki 2015. szeptember 8-án született. Két nagyon egészséges várandósságom volt, soha nem szedtem receptre vagy recept nélkül kapható pirulákat, csak várandós vitamint és Omega 3-at mindkét várandósságnál. A szülésnél csak epidurális érzéstelenítést kérem, de nem pitocint, amitől tartok. Majdnem 9 hónapig szoptattam Nicholast, és teljes organikus tejjel volt táplálva 1 éves koráig. Kicsivel 5 hónapos kora előtt kezdtük a hozzátáplálást, és imádott enni. Nagyon óvatos vagyok abban, hogy mit adok a gyerekeimnek enni. Mindig hittem a házilag készített és az organikus ételekben. Mindig magam készítetem az ételüket, és korlátoztam az édességeket és a gyorsételeket. A lányom születése előtt elvégeztem egy online tanfolyamot az Integratív Táplálkozási Intézetnél, és minősített egészség tanácsadó lettem. Rendszeresen használtam esszenciális olajokat is a gyerekeimen, és próbáltam őket otthon kúrálni, mielőtt a gyerekorvoshoz rohantunk volna. Én magam készítettem a fürdőszappanjaikat, samponjaikat, kéziszappanjaikat, testápolóikat, stb. Minden jót megadtam nekik. És oltattam a gyerekeimet."

Nick hozzáteszi: "Az anyósom egy jelentős szereplő volt a fiam életében, és ő is ápolónő, 25 éven felüli munkatapasztalattal. A sógornóm éppen most végzett az ápolónő iskolában. A feleségem barátnőinek többsége ápolónő. A fiam folyamatosan egészségügyi dolgozókkal volt körülvéve. Egy tökéletesen egészséges fiú volt egészségi problémák nélkül. Mindig boldog volt és mosolygós. Imádott játszani a nővérével, épp növekedési ugrásban volt, és elkezdett egyre többet és többet beszélni." Marjorie mondja: "A kötelék a gyerekek között leírhatatlan volt."

Nick megjegyzi: "A DTaP oltása után kiütései lettek egy napig vagy kicsit tovább, és volt egy kis nátha és orrfolyás." Marjorie mondja: "Vasárnap, május 7-én, 12 nappal az oltása után, rendkívül fásult és lázas volt, 39 fokos lázzal. Láttam már őt magasabb lázzakkal, de soha nem volt még ilyen fásult. Tylenolt [acetaminophen] adtam neki egyszer a nap során, ami levitte a lázát, aztán egy adag Motrint [ibuprofen] alvás előtt. Hétfőn reggel 100%-osan jól kelt fel, és jól is maradt.

"Ahogy mentem a gyerekágy felé, az én gyönyörű Nicholas fiamat hason fekve találtam, a térdeit a mellkasához behajlítva, a feje enyhén balra volt dőlve, és ahogy felemeltem, gyorsan rájöttem, hogy elment: hideg volt, kék és márványos. Mint ápolónő, tudtam, hogy már egy ideje elment, és nincs esély, hogy visszahozzuk."

Nick mondja: "A konyhában álltam, pakoltam ki a mosogatógépet. Ahogy meghallottam Marjorie sikításának hangját, rögtön tudtam. Futva jött kifelé a szobájából a gyerekkel a karjaiban, sikítva, hogy "Halott, halott." Futottam hozzájuk, térdre estem, és azt éreztem, hogy kiment belőlem az élet. Madeline mellettem ált, látva és hallva mindent, látva a kisöccsét a feleségem karjaiban, élettelenül."

"Ez elfogadhatatlan, harcolni fogok a fiamért, ez rossz családdal történt."

- egykori ketrecharcos Nick Catone

https://www.facebook.com/officialnickcatone/videos/1669723213074757/

http://www.stopmandatoryvaccination.com/parent/vaccine-injury/exclusive-dtap-vaccine-shatters-ufc-fighters-family-after-killing-their-boy/

http://www.nickcatone.com

-----------------------------

Angol:

Nick Catone’s (former UFC fighter) son died from the DTaP vaccine.




On Thursday May 11, 2017, UFC fighter Nick Catone tucked his healthy, beautiful little boy, Nicholas, into his crib to the sound of him saying, “Goodnight Daddy.” In the morning, Marjorie Catone went to wake the baby. And, in that moment, everything shattered. Twenty-month old Nicholas was gone. Marjorie says, “My husband and I are super healthy. We are both athletic: Nick is a retired professional athlete and we own a successful gym and help others stay healthy and fit. I was an RN for 11 years and worked in a cardiovascular ICU (Intensive Care Unit). In 2013, we had our first child Madeline, a now three-and-a-half-year-old who is beautiful and thriving. We got pregnant again around her first birthday with our son Nicholas who was born on September 8, 2015. I had two very healthy pregnancies, I never took prescription or recreational drugs, I only consumed a prenatal vitamin and omega 3 for both pregnancies. I had an epidural but no pitocin that I’m aware of. I breastfed Nicholas for nearly nine months and he was on whole organic milk at a year old. He began table foods a little before five months and loved to eat. I am very cautious as to what my children eat. I have always believed in home-cooked and organic foods. I always prepared their meals and limited sweets and snacks. Prior to the birth of my daughter, I completed an online course at The Institute for Integrative Nutrition and became a certified health coach. I also used essential oils on my children regularly and tried to treat them at home before rushing to the pediatrician’s office. I made their own bath soaps, shampoos, hand soaps, lotions, etc… I did everything right. And I vaccinated my children.”

Nick adds, “My mother-in-law was a very big part of my son’s life and is also a nurse of 25-plus years’ experience. My sister-in-law just finished nursing school. Most of my wife’s friends are all nurses. My son was constantly surrounded by people in health care. My son was a perfectly healthy boy with no health issues. Always happy and smiling. He loved to play with his sister and was just hitting a growth spurt and starting to talk more and more.” Marjorie says, “The bond the children shared was indescribable.”

Nick notes, “After his DTaP shot, he had a rash for a day or so after, and a little cold and runny nose on and off.” Marjorie says, “On Sunday, May 7th, 12 days after his vaccine, he was extremely lethargic and febrile with a temp of 102.2. I’d seen him with higher fevers but he’d never been this lethargic. I dosed him with Tylenol [acetaminophen] once during the day, which broke his fever, and then a dose of Motrin [ibuprofen] at bedtime. Monday morning he woke up 100 percent fine and remained well.”

“As I walked over to his crib, I found my beautiful son Nicholas on his belly with his knees bent in towards his chest, his head was slightly tilted to the left and when I picked him up, I quickly realized he was gone: he was so cold, blue and mottled. As a nurse, I knew he had been gone for a while and there was no chance of reviving him.”

“Nick says, “I was standing in the kitchen emptying the dishwasher. As soon as I heard the sound of Marjorie’s scream, I immediately knew. She came running out of his bedroom with him in her arms screaming ‘He’s dead, he’s dead.’ I ran over to them fell to me knees and felt the life pulled right out of me. Madeline was standing right by my side watching and hearing everything seeing her little brother in my wife’s arms, lifeless.”

"This is unacceptable, I will fight for my son, this happened to the wrong family."

- Former UFC fighter Nick Catone

https://www.facebook.com/officialnickcatone/videos/1669723213074757/

http://www.stopmandatoryvaccination.com/parent/vaccine-injury/exclusive-dtap-vaccine-shatters-ufc-fighters-family-after-killing-their-boy/

http://www.nickcatone.com


Kockázatokról és mellékhatásokról legalább kérje el és OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, kérdezze meg kezelőorvosát, patikusát; valamint olyan embereket is, akik oltás után néhány napon, hónapon, éven belül, "tudományos véletlen egybeeséssel" autoimmun betegségbe estek. (Mert ugye léteznek olyan betegségek is, amelyek nem 2 nap alatt alakulnak ki...)

Köszönjük, hogy Te is teljes körűen szólsz hozzá ezen bloghoz, hogy eszement észrevételeket teszel. A túlzottan nem egyoldalúan tájékoztató, okosan trollkodó hozzászólásokat nem engedjük be a blogra, töröljük!

Köszönjük a megértésedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése