2019. január 24., csütörtök

Az immunizáció fogalma, avagy az immunrendszer Egyedüli Messiása az oltás...(?)


Az immunrendszer fogalmát talán mindenki ismeri.

Immunrendszer fogalma: védett vagyok,
saját tudással meg tudom különböztetni
a nekem valót a nem nekem valótól
(freeimages /
man-with-umbrella-1310345)
Ez a szó az emberi test azon SAJÁT, BELSŐ, különféle sejtekből álló rendszerét takarja, amely képes a külvilágból származó mikrobáknak határozottan megmutatni, hogy hol a helyük, illetve közülük a káros alkotóelemeket megsemmisíteni, eltávolítani. https://hu.wikipedia.org/wiki/Immunrendszer (Azonban ez a rendszer nem egyedül szorgoskodik az emberi lényben, a legújabb kutatások már pszicho-neuro-immunrendszert emlegetnek, vagyis minden mindennel összefügg...)

Az immunrendszer szó szótöve közös az immunizálás szóval.

De az immunizálás fogalma már máshogy, jóval szűkebbre van definiálva, mint azt az előző részben láttuk: azt magyarázzák bele, hogy az immunrendszert oltásokkal kell, lehet erősíteni.
https://fogalomtar.aeek.hu/index.php/Immuniz%C3%A1ci%C3%B3
(Vagyis, a rendkívül fejlett evidence-based orvoslás kisajátította az immunrendszer erősítésének mindenféle jogát, mesterségét, formátumát. Egyes-egyedül és csakis az oltások az immunrendszer Megváltói, minden más próbálkozás szemfényvesztés.)
Álljon itt a fentiekről egy szemléltető, hogy az oltást "fogyasztók" megtévesztését tisztába tegyük.

Védettség, immunizáció fogalma = oltás?


(Forrás: Facebook)
Angol:
"Doctor: Is your child immunized?
Me: Yes
Doctor: It's not in his records.
Me: Why would it be?
Doctor: What do you mean?
Me: What do you mean?
Doctor: Who immunized your child?
Me: Me and MY Husband
Doctor: What do you mean?
Me: What do you mean?
Doctor: How did you and your Husband immunize your child?
Me: l birthed him naturally at home and breastfed him for the first year and a half of his life, and we both make sure he eats nutritionally dense organic foods. We also make sure he spends a lot of time in the sun moving his body daily out in nature connected to the earth, and pretty much only drinks water that comes straight from a natural spring without any fluoride or chlorine in it.
Doctor: But I asked you if your child has been vaccinated, and you said “yes!”
Me: No, you asked me if my child has been immunized, and I said “yes.”
Doctor: Vaccinations...immunizations...same thing!
Me: Uhhh...you keep using that word, but I don't think you know what it means...
Doctor: What do you mean?
Me: What do you mean?
Doctor: (visibly frustrated) Never mind. Are you going to have him vaccinated or not?
Me: Why would I?
Doctor: So he doesn't get sick.
Me: But he doesn't get sick now.
Doctor: Never?
Me: Not really, no.
Doctor: Ear infections?
Me: Never had one.
Doctor: Is he allergic to any medications?
Me: I don't know...he's never had any.
Doctor: So why are you here?
Me: I'm beginning to ask myself the same question.
Doctor: What do you mean?
Me: What do you mean?"

Immunizáció fogalma:
művileg manipulálják az immunrendszert
(freeimages /
breathing-protection-1315651)


Magyar fordítás:
Orvos: Immunizálva van a gyermeke?
Én: Igen

Orvos
: Nincs benne a dokumentációjában.
Én: Miért lenne?

Orvos
: Mit ért ez alatt?
Én: Mit ért ez alatt?

Orvos
: Ki immunizálta a gyermekét?
Én: Én és a férjem.

Orvos
: Mit ért ez alatt?
Én: Mit ért ez alatt?

Orvos
: Hogyan immunizálta maga és a férje a gyermekét?
Én: Otthon szültem őt természetes úton, szoptattam másfél éves koráig, biztosítjuk neki a teljes tápértékű organikus élelmiszert. Biztosítjuk neki, hogy sok időt a napsütésben tölthessen, testmozgással, a Földdel való természetes kapcsolatban, és csak olyan természetes vizet igyon, amiben nincs fluorid és klór.

Orvos
: De én azt kérdeztem öntől, hogy a gyereke be van-e oltva, és ön azt mondta, "igen!".
Én: Nem, ön azt kérdezte, hogy a gyerekem immunizálva van-e, és én azt mondtam, hogy "igen."

Orvos
: Oltás... immunizáció... ugyanaz a dolog!
Én: Uhh... ezt a szót használja, de nem hiszem, hogy tudja, mit jelent...

Orvos
: Mit ért ez alatt?
Én: Mit ért ez alatt?

Orvos
: (láthatóan frusztrálva) Nem baj. Akarja a gyermeket oltatni, vagy nem?
Én: Miért oltassam?
Orvos
: Mert úgy nem lesz beteg.
Én: De ő nem beteg most.

Orvos
: Soha nem volt az?
Én: Nem igazán, nem.

Orvos
: Fülfertőzések?
Én: Soha nem volt.

Orvos
: Van gyógyszerallergiája?
Én: Nem tudom. Nem volt soha.

Orvos
: Akkor miért van itt?
Én: Én is elkezdtem feltenni magamnak ezt a kérdést.

Orvos
: Mit ért ez alatt?
Én: Mit ért ez alatt?


Még szerencse, hogy az emberi test immunrendszerét nem (agyon)oltottságrendszernek hívják...


Kockázatokról és mellékhatásokról legalább kérje el és OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, kérdezze meg kezelőorvosát, patikusát; valamint olyan embereket is, akik oltás után néhány napon, hónapon, éven belül, "tudományos véletlen egybeeséssel" autoimmun betegségbe estek. (Mert ugye léteznek olyan betegségek is, amelyek nem 2 nap alatt alakulnak ki...)



Köszönjük, hogy Te is teljes körűen szólsz hozzá ezen bloghoz, hogy eszement észrevételeket teszel. A túlzottan nem egyoldalúan tájékoztató, okosan trollkodó hozzászólásokat nem engedjük be a blogra, töröljük!

Köszönjük a megértésedet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése