2019. november 27., szerda

A magyar kötelező oltások önkéntes rendőrei - a másik gyereke nem számít


A rendkívüli társadalmi felelősséget vállaló, az oltások kockázatait és mellékhatásait még soha nem észlelt és mereven tagadó oltásrajongóktól gyakran lehet hallani hasonló (beteges járvány-hipochonder) eszmefuttatásokat:
Ne veszélyeztesd az én gyerekemet azzal, hogy nem oltatod be a tiedet, mert ha az enyém a tiedtől elkap egy járványt, és baja lesz, akkor te leszel a felelős!
Magyar kötelező oltások és orvosságok:
csodás nil nocere vívmányok?
(freeimages / pills-and-needle-1498017)
(Azaz, az én gyerekem egészen biztosan olyan gyenge immunrendszerű, hogy egy esetleges járványban brutális szövődményei lennének... És nekem ehhez az égvilágon semmi közöm nincs. Én eddig kiválóan gondoztam őt. Mindig szót fogadtam az orvosnak, és jó sok orvosi vegyszert használtam, mert feltétel nélküli vakbizalmam van a profitorientált orvosságokban. Ha tehetem, nem is veszek neki élelmiszert, hanem felvásárolom egy egész patika kémiai orvosságkészletét, és azokkal etetem őt, csak hogy biztonságban legyünk. De még így sem vagyunk biztonságban, hiszen a csodálatos orvostudományi vívmányos orvosságok nem adnak biztonságot, mert te nem oltatod a gyerekedet, ezért téged foglak elővenni a porontyoddal együtt.)

Ki érti ezt? Mindenesetre nézzük meg ezt a felelősséget a nyomós okkal oltáskritikusok oldaláról is!:

A magyar kötelező oltások önkéntes rendőrei - a másik gyereke nem számít

A te gyereked érzékeny-e / allergiás-e valamilyen orvosságra, profitorientált körülmények között, nulla gyakorlati felelősségvállalással előállított orvosi vegyszerre? Esetleg allergiás-e, érzékeny-e rá olyan mértékben, hogy a használata után újra kell őt éleszteni; de az észrevételeidet ez ügyben orvosi körökben mereven tagadják, félresöprik? No, mit szólnál hozzá, ha köteleznélek rá erőszakosan, hogy márpedig a társadalom érdekében add be ezt a vegyszert a gyerekednek, ismételve? És nem szájon keresztül, hanem injekcióval, izomba! Akár kórházban, hogy újra tudják éleszteni, ha esetleg pórul járna... Úgyis 60% esélye van arra, hogy sikerül az újraélesztés. Hiszen ha nem kapja meg ezt az orvosi vegyszert úgy, ahogy minden más gyerek, az én gyerekem veszélyben lesz tőle! Mit érdekel engem, ha a te gyereked egészsége megsérül? Nekem csak az én gyerekem élete és egészsége a fontos! És az orvosba vetett feltétlen vakbizalom a fontos! Mit érdekel engem, hogy a te gyerekedet sérülten nem veszik be oktatási intézményekbe? Mit érdekel engem, hogy ezt az egészet a ti családi életetek, munkavállalási képességetek is nagyon megsínyli? Ez az egész nem az oltástól van, a te gyereked genetikailag hajlamos erre, az oltás csak előhozza nála! Így hát szabadon oltható sz@rrá, a nil nocere rá nem vonatkozik! Szabadon lehet rajta orvosi kísérleteket végrehajtani, úgyis genetikai hulladék! Hiába nincs erre nála semmilyen evidence-based orvosi vizsgálati bizonyíték! Majd az állam megkönyörül rajtatok GYES-sel és emelt családi pótlékkal, esetleg GYOD-dal.
Jó lesz? Ha én ezt megcsinálom veletek, ugye nem fogsz gyilkosnak nevezni és nem fogsz feljelenteni? Hiszen társadalmi érdek miatt csinálom...

Üdvözlünk az oltások Való Világában!



Kockázatokról és mellékhatásokról legalább kérje el és OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, kérdezze meg kezelőorvosát, patikusát; valamint olyan embereket is, akik oltás után néhány napon, hónapon, éven belül, "tudományos véletlen egybeeséssel" autoimmun betegségbe estek. (Mert ugye léteznek olyan betegségek is, amelyek nem 2 nap alatt alakulnak ki...)


Köszönjük, hogy Te is teljes körűen szólsz hozzá ezen bloghoz, hogy eszement észrevételeket teszel. A túlzottan nem egyoldalúan tájékoztató, okosan trollkodó hozzászólásokat nem engedjük be a blogra, töröljük!

Köszönjük a megértésedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése