2017. augusztus 28., hétfő

Sakk-matt - a nyájimmunitás önkéntes rendőrének

A kép forrása: Facebook

Az oltottaknak joguk van megvádolni az oltatlanokat mindenfélével, joguk van önkéntes rendőrszerepet felvállalni feléjük.

Hiszen azzal megvédik a társadalmat a butaságtól.
Miért is?
Ezért!
Magyar fordítás:
Egy nő megvádolt, hogy az oltatlan gyerekem terjeszti a kanyarót és a gyerekbénulást és megöli a többi gyereket, még ha azok nem betegek is. Az én válaszom?
Felhívtam a férjét és mondtam, hogy csináltasson gonorrhea-tesztet, mert lehet, hogy elkapta a feleségétől. A férfi felhívta a nőt, nekiesett, de ő csak ezt ismételgette: Én nem fertőztelek meg, nekem nincs gonorrheám, hogyan fertőzhetnélek meg, ha nem vagyok beteg?? Sakk -matt.


Kockázatokról és mellékhatásokról legalább kérje el és OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, kérdezze meg kezelőorvosát, patikusát; valamint olyan embereket is, akik oltás után néhány napon, hónapon, éven belül, "tudományos véletlen egybeeséssel" autoimmun betegségbe estek. (Mert ugye léteznek olyan betegségek is, amelyek nem 2 nap alatt alakulnak ki...)

 Köszönjük, hogy Te is teljes körűen szólsz hozzá ezen bloghoz, hogy eszement észrevételeket teszel. A túlzottan nem egyoldalúan tájékoztató, okosan trollkodó hozzászólásokat nem engedjük be a blogra, töröljük!

Köszönjük a megértésedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése