2018. november 22., csütörtök

Kedvcsináló influenza elleni oltáshoz - az influenza oltás veszélyei (empirikus esetek)


Influenza oltás veszélyei: betegség -
az oltás ellenére, vagy mellett?
(freeimages / at-the-hospital-1327253)
Az előzőleg kigyűjtött tapasztalatok után itt egy újabb adag materialista tudománytalan, veszélyt hallucináló oltás utáni élmény a Facebookról. Habár vannak olyan (rózsaszín ködös oltásrajongó - oltásreklámozó) beszámolók is, mely szerint valaki évek óta oltatja magát, ezért nem sikerült begyűjtenie az influenzát, és nem bizonyosodtak be rajta az influenza oltás veszélyei sem, de...

Igen, tudjuk. Akik az oltások veszélyeiről számolnak be, ők élénk fantáziájúak, képzelődnek, hallucinálnak, hazudnak, nem értenek hozzá, stb. stb. Mert az oltások igenis az emberiség legnagyobb jótevői. Az influenza elleni oltás sem kétesélyes, nem lutri. Egyáltalán nem olyan, mintha sorsjegyet vennénk a postán. Nem fordulhat elő, hogy vesztünk vele. Az evidence-based oltóorvos előre megmondja, esetleg anélkül, hogy megvizsgálna minket, hogy ha oltást után bajunk lesz, az "véletlen egybeesés", nem szükséges kivizsgálni, sem bejelenteni az OKNE nyilvántartásba. Így aztán csak evidence based módon reménykedni, hinni, imádkozni tudunk, mint a vallásoknál és a placebónál, hogy a mi esetünkben nem lesznek véletlen egybeesések a mindentudó materialista evidence-based orvostudomány eme óriási vívmányánál.

Influenza oltás veszélyei: OKNE (oltást követő nemkívánt események)

  • Amikor beadattam mindig akkor lettem a legbetegebb! Én se adatom be.
  • Az én édesapám, mikor beadatta magának ezt az akármilyen löttyöt, onnantól kezdve minden baja volt! És ezek orvosok?
  • 1szer adattam be tüdő gyulladással fejeztem be egy hónapi beregedkedés után soha többé nem engedem minden évben megfázok 3-4nap alatt tulvagyok rajta a férjem minden évben megkapta a gyerekek vissza fertőzték februárban a gyerekek hamar letudták férjemnek 2hét beteg állomány volt
  • Egyszer beadattam! Influenzás lettem! És szövődményként jött a tüdőgyulladás! Én azóta nem kérem az oltást! (Én is 6 évvel ezelőtt igy jártam... szinte minden évben beadattam 😢😭higanyról ne is beszéljünk 😢 Azota soha és nem is voltam beteg!!)
  • Saját magam is ezelőtt vagy öt-hat évvel megpróbálkosztam én is a vakcinával na de asztán jöttek a nem szeretem napok, ugyanis nálam nem a légcsőnek ártott higye bár ki vagy három hónapig aszt hittem nem élem tul a majamnak ártott nagyon nagyon nehezen jöttem hejre de nem mertem mondani senkinek mert attól tartotam ,hogy baj származik belőle , de ez igy történt abban az évben még volt aki bele is halt! (Most jönn a szomszédem ahogy megkapta a vakcinát pár nap mulva nagyon magas lázz volt és tüdőgyuladásban eset de megtámadta a légcsövét is azóta is aszmával kezelik ..)
  • Édesanyám az influenza elleni védőoltástól és több ismerősöm is nagyon betegek lettek és azóta egyikük sem adatja be a védőoltást.
  • Én amióta nem oltatom be influenza elleni oltással Magam érdekes módon nem voltam beteg télen!!!....... amig oltattam egy télen kb 2x ; 3 x beteg lettem
  • Vitaminokkal is lehet erősíteni a szervezetet!
  • D vitamin pl. Kanadaban kötelező is télen szedni csak erről itthon nem pofáznak sehol !!😈
  • Utoljára akkor voltam influenzás amikor egyetlen egyszer beoltottak. Pedig a munkám során napi ötven ügyfelet fogadok, akik ahelyett, hogy otthon gyógyulnának betegen ügyet intéznek. A munkáltatókról nem beszélve, akik megtorolják, ha a dolgozó beteget jelent.
  • Az egyik férfi ismerős felvette... két nap,és meghalt.....Sose kérem,ha menni kell,akkor enélkül a szuri nélkül.
    Influenza oltás: evidence-based
    kétesélyes placebó. Kéred?
    (freeimages / at-the-hospital-1327253)
  • Évek óta beoltatom magam, de már második éve, hogy megbetegszem az oltás után pár nappal. Fáj mindenem, lázam van,nincs erőm. Most is betegen fekszem. Azt sem tudom mi a bajom. Nincs lépem, ezért oltatom be magam, de most elbizonytalanodtam. Sok stressz ért a napokban, lehet, hogy ez is közrejátszik?
  • Sajnos nekem nem volt választásom mer kirúgtak volna a munknahelyemrol ha nem veszem be. Soha többet!!!! Beteg lettem nagyon tőle. Megyek vissza iskolába és karriert változtatok inkább mint ezt a mérget beveszem mégegyszer :((((((
  • Az édesanyám beadatta az egyik évben, le is bénult tőle a karja másnapra pár hétre és nagyon lassan javult vissza sok terápia hatására.
  • Én egyszer vettem igénybe soha többet. Olyan beteg lettem tőle halálfélelmem volt az hittem, hogy kimúlok nem érem meg a holnapot.
  • Stb. A gyűjtés folytatódik!




Ha nem akarsz dolgozni járni, mert jólesne otthon egy kis kikapcsolódás, teremts magadnak eredményesen influenzát! Ehhez tippek és javaslatok ide kattintva olvashatók.


Kockázatokról és mellékhatásokról legalább kérje el és OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, kérdezze meg kezelőorvosát, patikusát; valamint olyan embereket is, akik oltás után néhány napon, hónapon, éven belül, "tudományos véletlen egybeeséssel" autoimmun betegségbe estek. (Mert ugye léteznek olyan betegségek is, amelyek nem 2 nap alatt alakulnak ki...)


Köszönjük, hogy Te is teljes körűen szólsz hozzá ezen bloghoz, hogy eszement észrevételeket teszel. A túlzottan nem egyoldalúan tájékoztató, okosan trollkodó hozzászólásokat nem engedjük be a blogra, töröljük!

Köszönjük a megértésedet!

2 megjegyzés:

  1. Őszintén köszönöm ezt a cikket, bárcsak egyre többen lennénk, akik tudják, a tudás szabaddá tesz.

    VálaszTörlés
  2. En tul vagyok az oltason es tavaly is kaptam kutya bajom sincs az elotti telen csak antibiotikumok segitettek a torok fajdalmon es orrdugulasomon ...

    VálaszTörlés